4 Eylül 2009 Cuma

Bi Denesem Diyorumm ?!


İştee,

Ne zamandır aklımda sade şık ama çarpıcı bir elbise vardı ama nasıl bişey olsa falan diye düşünüp duruyordum.
Bu tarz elbiseler hoşuma gidiyor.Aslında bakınca ben bile dikerim gibi geliyor gayet kolay görünüyor gözüme :)
Şimdi kafamda oluşan şey bu elbisenin ---> bu rengi. :))
Ama parlak olsun. :)
Nedense pek bi çekici geldi parlak mavi
Ama hoş olmaz mıı ?
Aslında Mangoya Zaraya falan bakındım ama tam istediğim gibi birşey bulamadım..
Diktireceğim ben bunu evet cok kafama yattı :o

Bu arada bu elbise, ADİLIŞIK.. işte buda Kaynak..

Üzerine büyük taşlı hoş bir kolyede hiç fena olmaz.
Ben biyer keşfettim burada,
45 yaşlarında bir bayanın takı dükkanı var.İstemediğiniz kadar boncuk ,taş, kurdele ,ip...
Hem kendi yaptıklarını alabiliyorsunuz hemde oradan seçtiğiniz boncukları gösterip o boncuklarla yaptığı tasarımlardan birini seçip yaptırabiliyorsunuz.Çokta güzel oluyorlar. :)
Ayrıca zümrüt akik kehribar gibi cok güzel orjinal taşlar var..

Ve son olarakk..
Açık kestane uçlara doğru rengi açılan saçlarımda
İnci Sarısı rengi denemeyi düşünüyorum.Çok beyaz bir insan değilim Ama çok bronzda sayılmam Koyu Buğday :)
Yakışırmı , sırıtırmı kestiremiyorum ama 'Bi Denesem Diyorumm ?! :)
Eğer bu uylamayı denersem önce/sonra olarak saçlarımın Fotolarını koyarım 'bLogcuğuma..

..Buda Bu Gece Bahçemizi Aydınlatan Ay (:
Herkese İyi Geceler..

4 Yorum':

Stil Direktoru dedi ki...

Dene bence de ay resmi de süper!

Derin dedi ki...

Deniyeceğim sora içimde kalmasın :))

Asortik Krep dedi ki...

Dene ki resimler gelsin :)

Derin dedi ki...

Hehe :)
Seni mi kırıcam aaa ((: