28 Ağustos 2009 Cuma

Derin*lerden Deneme 1 2 3 (:

Bir bir gezerken bloglari..
Neden benimde gezilecek bir blogum olmasin ki dedim :)

Nasil kesfetim bu bloglari bende bilmiyorum , ne yemek blogu ararken nede cocugum icin birseyler araken..
Ama tek kelimeyle bayildim annelerin annattiklarina..
Okudukca insan kendini öyle düsünüyor sanki.
Kim bilir belki bigün bende anlatirim burada cocugumu.. (:
Bu sicak günlerin kosturmacasinda urasacak birseyler olmasi icin bir blog yapma karari aldim..
Sonuc olarak : paylasilacak ne kadar cok ve güzel seyler oldugunu bir kere daha anlamis bulunuyorum !

VE DERIN.LERDEN TÜM BLOGGER'LARA BAGLANIYORUMM..!! SESIM GELIYORMUU ?!

Hos mu geldim bilemiyorum.. :)
Ama birde ben paylasym bakalim nasil olacak :p
Buradan tüm paylasanlara kucak dolusu sevgilerrrr..
Iyi bi hafta sonu gecirmeniz dilegiyle.. :)))

2 Yorum':

Asortik Krep dedi ki...

Sesin gelmez olur mu..? Hoşgeldin :)
Takipteyim .. :)

Derin dedi ki...

Hehe Hosbuldukk :-)